czwartek, 8 czerwca 2017

Drobne ogłoszenia

Witajcie kochani ♡ Dzisiaj na wstępie troszkę informacji :) Po pierwsze pojawi się w najbliższym czasie jeszcze jeden post dotyczący tematu, który bardzo Was zainteresował, czyli aktorstwa (m.in serialu SZKOŁA) ;) Tym razem spojrzymy na to z innej strony :) Będzie także jeszcze kilka innych postów, ale o tym w najbliższym czasie. W sobotę natomiast, jako że jestem uzależniona od seriali, chciałabym zrobić takie podsumowanie zakończeń sezonów :) Napiszcie może w komentarzu, czy jest jakiś serial  (tylko z polskich na razie :) ) który chcielibyście abym oceniła ;) Ma pewno znajdzie się zakończenie SPRAWIEDLIWYCH-WYDZIAŁ KRYMINALNY, GLINIARZY i 19+. Podsumowanie SZKOŁY sobie odpuszczę, ponieważ tam kazdy  odcinek to oddzielna fabuła, więc  nie ma nawet do czego porównać  :/

Muszę się  Wam pochwalić, że nareszcie sprawiłam sobie nowy telefon, więc... będą  zdjęcia na blogu!!! Mam nadzieję, że wy też cieszcie się tak, jak ja.

Kolejną rzeczą, o której chciałabym Wam powiedzieć, to to, że postanowiłam założyć fanpage'a do bloga na Facebooku. Po co? A no między innymi do takich ogłoszeń. Poza tym myślę, że będzie to świetna forma komunikacji z Wami :) no i oczywiście rewelacyjne uzupełnienie bloga ;)

Na chwilę obecną z ogłoszeń to tyle :) zapraszam Was jeszcze dzisiaj na post, którym będzie  recenzja :) mam nadzieję że zaglądniecie :D

SNAPCHAT: Wikusia_blog
KONTAKT: niezapominajkaaa@onet.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz