sobota, 20 maja 2017

Co tam u mnie, a także blogowy snap...

Długo zastanawiałam się, o czym napisać post po tak długiej przerwie. Zastanawiałam się nad tym, czy napisać Wam o pani Ł, czy może o czymś innym. Ostatecznie, o pani Ł. tylko wspomnę. Ostatnio byłam u dermatolog i przełamałam się. Weszłam i wyszłam z ogromnym uśmiechem na twarzy. Aktualnie mam spokój od plamek, pani Ł zrobiła sobie wolne, więc i ja się cieszę. Włosów nie męczę, chodzę w lokach (o włosach dodam post w poniedziałek :) ) i dobrze mi z tym.  Życie znów nabrało kolorów!
Skoro już o życiu mowa, to parę spraw. Po pierwsze chodzę na prawo jazdy. Tak moi drodzy! Jak dobrze pójdę za dwa miesiące będę kierowcą :D Póki co, na razie kończę wykłady i za tydzień zaczynam jazdy. Żeby nie było: Nigdy za kółkiem nie siedziałam :P Strzeżcie się! :D

Dzisiaj jednak nie o tym. Kochani... Z racji tego, że idą wakacje, zbliża się koniec sezonów seriali, które emitowane są w telewizji. Jedne dopiero się skończą, inne już się skończyły, z tego co wiem, na przykład "SZKOŁA" i "19+" wyemitowali ostatnie odcinki w piątek, "DRUGA SZANSA" kończy się w poniedziałek, "GLINIARZE" o ile dobrze pamiętam w czwartek, więc jak widzicie trochę tego jest. Oczywiście nie wszystkie seriale też oglądam, ponieważ nie mam za bardzo czasu. ale wiem, że niektóre finały sezonów zostały przygotowane naprawdę z ogromnym rozmachem i będą zaskakujące. Najbardziej czekam chyba na finał "GLINIARZY", który będzie miał emisję w tym tygodniu oraz "SPRAWIEDLIWI-WYDZIAŁ KRYMINALNY", który będzie 6 czerwca. Swoją droga, o ile do tego pierwszego serialu czytałam tylko opis, a poza tym cały odcinek będzie dla mnie jednym wielkim zaskoczeniem, to drugi finał sobie mocno zaspoilerowałam oglądając zdjęcia, jednak mam nadzieję, że scenarzyści pomyśleli o przyszłości serialu i nie zrobią nic głupiego, choć wiem, że zostawią nas na pewno w jednej wielkiej niepewności. O finałach seriali które oglądam będzie na pewno osobny post.

NAPISZCIE MI W KOMENTARZACH, JAKIE WY OGLĄDACIE SERIALE I CZY CZEKACIE NA JAKIŚ FINAŁ SZCZEGÓLNIE :)

Chyba jednak podzielę ten post na dwa, bo komu chciałoby się czytać tak dłuuugie posty haha :D Zapraszam Was więc na drugą część, która będzie w całości dotyczyła mojej pasji :)

Swoją drogą w ostatnim czasie założyłam także blogowego snachat'a :D Mam nadzieję, że będziecie się tam pojawiać :) ZAPRASZAM SERDECZNIE: Wikusia_blog

A także, gdyby ktoś chciał się skontaktować to podaję maila: niezapominajkaaa@onet.pl

2 komentarze:

  1. Ja kiedyś oglądałam seriale,im starsza tym mniej czasu... no niestety haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Z seriali oglądałam tylko szkołę na TVN player. Tak dla zabicia nudy jak czekałam na chłopaka. Nie mogę się doczekać drugiej części wpisu. Dziękuję za komentarz u mnie na blogu. Pozdrawiam cieplutko
    Dominika z www.tylko-szum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń